ebbanyybeerg

Det kostar att vara ung och ha roligt..!

Kategori: Allmänt

Utgifter hit och dit hela tiden, jag blir så trött. Igår var jag hos tandläkaren och fixade min tand. Vad blev följden av det? Jo, 1000 :- kronor fattigare. Tur att de är så trevliga och bra där, jag praktiserade där sista året i skolan och de blev så glada när de fick se mig. Sånt lyser upp!
Efter det åkte jag till Växjö och shoppade, var tvungen att köpa lite nytt nu till Eksjö Stadsfest, så det blev svarta jeans, rött fint linne och ett snyggt halsband. Så där rök det ytterligare pengar. Bensinen är ju hutlöst dyr oxå!! I USA tankade vi full tank för 360 kr. Tänk vad bra det var där..
Ja, och sen biljetterna till Eksjö gick på 700:- Blir tokig!! Usch vad allt ska kosta, det är inte lätt att vara ung och ha roligt minsann ;-)

Imorgon brakar det loss, Partyparty! Yey! Vi ska överraska Snadra med champange oxå! Hon fick jobbet som hon så gärna ville ha, åh vad jag är glad för hennes skull. Jag har de bästa vännerna man kan önska sig. Ja så är det faktiskt! <3


Love / ebbs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: