ebbanyybeerg

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse av att telefonen ringde. Jag ringde upp, och det var dagis som undrade om jag kunde jobba. -Yes, jag kommer! :) Vi åkte på teater med barnen idag, det var roligt både för barn och vuxna. Slutade redan vid kvart över tolv, så det var bara ett kort pass. Nu har jag ätit och ska åka ner till hästarna och ta ett ridpass. Får nog bli markarbete idag. Satte på kulbettet igår, tänkte att det kunde vara bra o variera sig lite, så får väl se hur hon går idag.
I helgen var hela familjen i Göteborg. Mamma brukar få lite erbjudanden ibland från olika hotell så vi passade på och åka. Vi bodde på ett jätteflashigt hotell (Clarion post hotel) som låg väldigt centralt. Vi shoppade och åt god mat på kvällen. Kunde inte blivit bättre. Har inte varit jätteförtjust i Göteborg innan, men det är ju en väldigt mysig stad, och inte alltför stor heller.

Denna veckan kommer jag ha fullt upp, idag är det Step Up. Onsdag ska jag till banken, ungdomsmot, optikern och på kvällen har jag lovat bror att gå med på bio. Torsdag är det jobb och fredag eller lördag måste jag få ihop så Lisa och Denise får träffas så de får bestämma lite hur de vill göra med Saga när jag har åkt till USA. Måste försöka typ varje dag denna veckan också. Puh! Men det funkar nog, hellre har jag mycket att göra än inget alls. I helgen ska jag bara njuta av det fina vädret (förhoppningsvis) och bara ta det lugnt med Bobby. Nästa helg därimot blir det festligheter igen! Sista gången jag kan gå ut innan jag åker :/ Därför ska det festas lite extra och det kommer bli såå kul!! Längtar tills dess! 


 
Nästa helg blir det festligheter som aldrig förr med b.la min pingla Louise!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: