ebbanyybeerg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Började dagen med att börja jobba kl 07.00. Brukar ha ganska lätt för att stiga upp på  morgonarna men inte idag inte! Kan väl ha och göra med att jag tränade step up kvällen innan.. Man sover ju som en prinsessa iaf när man har tränat och kroppen är sådär härligt trött! Tyvärr så kände jag mig trött hela dagen på jobbet, seg. Men det blir väl så när man är ganska stilla. Slutade klockan 14.00 så det var ju inte så långt pass ( ganska skönt faktiskt) Så jag passade på att åka ner till hästarna och fixa iordning och tog mig även en barbackatur på Saga. Tänkte att det kunde vara skönt för både henne och mig i det härliga vädret. Körde kondition i förrgår och lite hårdare dressyr igår så det kändes jätteskönt!
När jag kom in till farmor efter stallet bjöd hon mig och Pontus på våfflor! Inte illa minsann.

Imorgon ska jag äntligen prova ut glasögon och göra en synundersökning. Har inte haft glasögon på säkert två år, och det BÖR (!) man verkligen ha när man använder linser. Så jag får väl räkna med en liten utskällning imorgon av herr optik. Louise ska följa med som lite smakråd och mentalt stöd ;-) Vi hinner nog även med en fika! Det ser jag fram imot!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: