ebbanyybeerg

Torsdag den 20 september

Kategori: Allmänt

Halihallå!
Livet rullar på och veckorna springer förbi. Idag har jag varit o tränat med Hilma och tjena vilken träningsvärk jag hade sen aerobicsen igår! Hua men vad skönt det var att springa idag! Synd att jag bara tycker det är kul i typ en kvart..
Sen i eftermiddag har jag varit o hälsat på farmor och hästarna. Saga var spänd och på lite bushumör idag, hon blev rädd för kossor och vände på en femöring! Tur att jag satt kvar ;) men det är kul att hon är lite på bettet ibland!
Nu ikväll satte jag mig med matten igen, är så stressad av att jag inte ska hinna, även fast jag ligger bra till. Typiskt mig. Jag har även börjat på jaktlicenskurs, så första riktiga gången är på onsdag nästa vecka. Ska bli så spännande och kul. Förväntansfull!

Hoppas Sofie blir frisk tills inom så vi kan gå ut och ha kul! Både hon o jag var så sugna på en utgång! Men annars får vi ta det en annan helg, tycker synd om henne som ska vara sjuk bara :/
Annars i helgen blir det kalas för morfar som fyllde år igår! Det är alltid lika trevligt :) köpte en fin flamingoblomma till honom och han blev så glad så! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: